poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Mleczne bułeczki- bez tłuszczu, bez cukru


Bardzo miła odmiana w świecie pieczywa:). Lekka, nie zawierająca tłuszczu ani cukru bułeczka, o słodkim posmaku. Podana np. z serkiem waniliowym będzie idealnym połączeniem z poranną kawą:)
Do tego banalna i szybka w przygotowaniu :)
Zapraszam na mojego nowego bloga:  www.Taste-Eat.blogspot.com


Składniki (na 2 bułeczki):
- 6 łyżek odtłuszczonego mleka w proszku (lub granulowanego)
- 1 jajko
- 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia

Piekarnik nagrzałam do 180 stopni. Składniki wymieszałam i przełożyłam do silikonowej formy na bułki (do dwóch komór) i zapiekałam przez 15 minut na termoobiegu. Zjadłam z serkiem waniliowym Miechów (mój ulubiony:P).
Moje bułeczki się trochę przypiekły, być może to wina termoobiegu. Następnym razem z niego zrezygnuję i ewentualnie delikatnie skrócę czas pieczenia.

Smacznego mlecznego:)


8 komentarzy:

  1. Super przepis, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) piecz i smacznego! na pewno Ci posmakują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. można dodać zwykłe mleko czy wtedy ciasto nie wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze mówiąc nie próbowałam, ale to proszek trzyma ciasto "w ryzach", więc myślę, że płynne mleko tu nie zadziała

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie fajne przepisy :) bede tu zagladac :) ten makaron shirataki mnie uratowal od nudy :) dzieki !

    OdpowiedzUsuń
  6. nareszcie fajne przepisy dla dukaczy :) ten makaron shirataki mnie uratowal od nudy :) dzis sprobuje buleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma tu mąki? Z samego mleka w proszku jeszcze nigdy nie jadłam! Bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj na pewno zrobię takie bułeczki :) A ile taka jedna może mieć kalorii ??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...