poniedziałek, 15 lipca 2013

PRZEPROWADZKA!

Na 30-ste urodziny (to dzisiaj!:P) zrobiłam sobie pracowity prezent i przeprowadziłam się na innego bloga!:). Dwa dni kopiowania przepisów.... jak mi ktoś powie, że jest na to szybszy i łatwiejszy sposób (co by mnie w sumie nie zdziwiło...:P) to się wkurzę:)
Jeszcze masę pracy przede mną, ale przepisy już są, reszta powolutku:)

Oto on:
Taste Eat

Zapraszam wszystkich tych, którzy lubią lekkie i smaczne jedzenie, ale też tych, którym zdarza się czasem zgrzeszyć...jak każdemu śmiertelnikowi na tym globie. Nikt nie jest idealny, więc czasem możemy zrobić wyjątek od reguły:)

Zapraszam: www.taste-eat.blogspot.com

4 komentarze:

  1. O dobrze wiedzieć, bo bardzo lubię Twoje przepisy po dwóch przetestowanych i oczywiście udanych, a ten kurczak soczysty to mistrzostwo świata!!!, robiłam już dwa razy, w ziołach prowansalskich i w przyprawie włoskiej. Już nigdy nie wrócę do tradycyjnego schaboszczaka, czy fileta z piersi w panierce z mąki, bułki tartej i jajka :) Podobają mi się twoje przepisy, bo są szybkie , lekkie i zdrowe :) na nowym blogu bardzo ładnie :) Pozdrawiam serdecznie Cicha Wielbicielka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na moje serce Andziula!!:), Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które tym bardziej motywują do dalszych poszukiwań "lżejszych rozwiązań kulinarnych":), Pozdrawiam i zapraszam na Taste Eat- bo tutaj nic już nowego nie będzie się działo:)

      Usuń
  2. Fantastycznie, że tutaj zajrzałam (przez przypadek). Twój nowy blog bardzo mi się podoba. Mam nadzieję częściej do Ciebie zaglądać. To tyle na dziś. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...